Heeft u onze hulp nodig?

Maak een foto van uw kraan en e-mail deze met een probleem omschrijving naar info@kranenspecialist.nl

Of bel ons van ma t/m vrij 9:00 - 12:00 en 13:00 - 15:30

050 3 137 137

Hulp via WhatsApp?

Stuur ons via WhatsApp een foto van uw kraan of stel een korte vraag. Dit kan op
ma t/m vrij 9:00 - 17:00

WhatsApp-nummer van het KranenSpecialist.nl

Onze voordelen

  • Duidelijk, bij elk product staat de verwachte levering en voorraad
  • Kundig, door onze ruime ervaring en productkennis helpen we u snel de juiste keuze te maken
  • Betrouwbaar, sinds 2004 zijn wij al dé kranen en onderdelen leverancier
  • Snelle levering, voorraad artikelen die op werkdagen voor 17:00 besteld worden versturen we dezelfde dag.
  • Slechts €3,96 handeling kosten, boven de €150 gratis verzonden! (binnen NL).
  • Onafhankelijk beoordeeld Gemiddelde beoordeling van 9,4 van de 10

Feedbackcompany

9,4 / 10

Gebaseerd op 1270 beoordelingen

Johan: "Prima service en zelfs bericht dat het pakketje iets later werd bezorgd."

27 apr. 2017

Rob: "Alles prima"

26 apr. 2017

anthony de proft: "Duidelijke site snelle levering"

25 apr. 2017

Guido Fooy: "Goede website Breed assortiment"

23 apr. 2017

Gieling: "Prima prijs en zeer snelle levering op website stond zelfs 2 weken wachttijd voor t artikel wat wij wilden ."

23 apr. 2017

Snelle levering

Wij bezorgen uw pakje veilig en snel via PostNL en UPS.
Woont u in het buitenland?
Wij leveren in alle Europese landen, zie hier tarieven voor export binnen de EU

 
top

Retour sturen

Retourneren van bestelde producten is mogelijk binnen 14 dagen na verzending er van mits het niet een speciale bestelling betreft. Dit staat steeds per product op de pakbonnen, facturen en orderbevestigingen vermeld. Ook staat er bij elk product op de website een uitgebreidere uitleg hierover. Mogelijke voorwaarden per product staan op deze pagina bij elkaar beschereven: /over-kranenspecialist/voorraad-informatie Wanneer u een retournummer aan wilt vragen kunt u dit het beste per email doen door te reageren op de orderemail, dan hebben we gelijk alle gegevens van u en de bestelling bij de hand. 

Misschien ten overvloede maar er zijn een aantal criteria waaraan het product / de zending in het geval van retour aan moet voldoen:
-U heeft de verpakking niet (zichtbaar) geopend. Met name bij keramische binnenwerken sealen wij de zakjes alvorens ze verzonden worden. Wanneer u de seal geopend heeft mag het niet meer retour gezonden worden.
-Het product niet beschadigd of gebruikt is.
-Het is niet de bedoeling dat u op de productverpakking schrijft, stickers of plakband plakt. Ook de productverpakking moet dus als nieuw zijn!
-Het is niet de bedoeling dat u op de productverpakking als verzenddoos gebruikt, daar zit altijd een extra doos / verpakking omheen, eigenlijk zoals u het ook ontvangt.

Het verzenden van het retourpakket is altijd voor uw eigen rekening, wij hebben hier geen antwoordnummer of iets dergelijks voor. 

Het adres waar u het naar toe kunt sturen is:

KranenSpecialist B.V.
tav. Retouren
Grondzijl 18
9731DG Groningen

bottom