Heeft u onze hulp nodig?

Maak een foto van uw kraan en e-mail deze met een probleem omschrijving naar info@kranenspecialist.nl

Of bel ons van ma t/m vrij 9:00 - 12:00 en 13:00 - 15:30

050 3 137 137

Onze voordelen

  • Duidelijk, bij elk product staat de verwachte levering en voorraad
  • Kundig, door onze ruime ervaring en productkennis helpen we u snel de juiste keuze te maken
  • Betrouwbaar, sinds 2004 zijn wij al dé kranen en onderdelen leverancier
  • Snelle levering, voorraad artikelen die op werkdagen voor 17:00 besteld worden versturen we dezelfde dag.
  • Slechts €3,96 handeling kosten, boven de €150 gratis verzonden! (binnen NL).
  • Onafhankelijk beoordeeld Gemiddelde beoordeling van 9,4 van de 10

Feedbackcompany

9,4 / 10

Gebaseerd op 1506 beoordelingen

geen: "Goed"

15 aug. 2017

Michiel : "Briljante instructie om Quooker binnen kraan te vervangen werkelijk idiote proof Prima snelle levering in een woord geweldig "

14 aug. 2017

De Boever Lutgarde: "Gemakkelijk producten gevonden. Bestelling liep vlot. Kosten voor verzending vlugger vermelden bij bestelling en niet bij ..."

12 aug. 2017

Korf: "Binnewerk kran besteld is prima afgehandeld"

11 aug. 2017

nvt: "aankoop onderdeel"

11 aug. 2017

Snelle levering

Wij bezorgen uw pakje veilig en snel via PostNL en UPS.
Woont u in het buitenland?
Wij leveren in alle Europese landen, zie hier tarieven voor export binnen de EU

 
top

Retour sturen

Retourneren van bestelde producten is mogelijk binnen 14 dagen na verzending er van mits het niet een speciale bestelling betreft. Dit staat steeds per product op de pakbonnen, facturen en orderbevestigingen vermeld. Ook staat er bij elk product op de website een uitgebreidere uitleg hierover. Mogelijke voorwaarden per product staan op deze pagina bij elkaar beschereven: /over-kranenspecialist/voorraad-informatie Wanneer u een retournummer aan wilt vragen kunt u dit het beste per email doen door te reageren op de orderemail, dan hebben we gelijk alle gegevens van u en de bestelling bij de hand. 

Misschien ten overvloede maar er zijn een aantal criteria waaraan het product / de zending in het geval van retour aan moet voldoen:
-U heeft de verpakking niet (zichtbaar) geopend. Met name bij keramische binnenwerken sealen wij de zakjes alvorens ze verzonden worden. Wanneer u de seal geopend heeft mag het niet meer retour gezonden worden.
-Het product niet beschadigd of gebruikt is.
-Het is niet de bedoeling dat u op de productverpakking schrijft, stickers of plakband plakt. Ook de productverpakking moet dus als nieuw zijn!
-Het is niet de bedoeling dat u op de productverpakking als verzenddoos gebruikt, daar zit altijd een extra doos / verpakking omheen, eigenlijk zoals u het ook ontvangt.

Het verzenden van het retourpakket is altijd voor uw eigen rekening, wij hebben hier geen antwoordnummer of iets dergelijks voor. 

Het adres waar u het naar toe kunt sturen is:

KranenSpecialist B.V.
tav. Retouren
Grondzijl 18
9731DG Groningen

bottom