Heeft u onze hulp nodig?

Maak een foto van uw kraan en e-mail deze met een probleem omschrijving naar info@kranenspecialist.nl

Of bel ons van ma t/m vrij 9:00 - 12:00 en 13:00 - 15:30

050 3 137 137

Hulp via WhatsApp?

Stuur ons via WhatsApp een foto van uw kraan of stel een korte vraag. Dit kan op
ma t/m vrij 9:00 - 17:00

WhatsApp-nummer van het KranenSpecialist.nl

Onze voordelen

  • Duidelijk, bij elk product staat de verwachte levering en voorraad
  • Kundig, door onze ruime ervaring en productkennis helpen we u snel de juiste keuze te maken
  • Betrouwbaar, sinds 2004 zijn wij al dé kranen en onderdelen leverancier
  • Snelle levering, voorraad artikelen die op werkdagen voor 17:00 besteld worden versturen we dezelfde dag.
  • Slechts €3,96 handeling kosten, boven de €150 gratis verzonden! (binnen NL).
  • Onafhankelijk beoordeeld Gemiddelde beoordeling van 9,4 van de 10

Feedbackcompany

9,4 / 10

Gebaseerd op 1270 beoordelingen

Johan: "Prima service en zelfs bericht dat het pakketje iets later werd bezorgd."

27 apr. 2017

Rob: "Alles prima"

26 apr. 2017

anthony de proft: "Duidelijke site snelle levering"

25 apr. 2017

Guido Fooy: "Goede website Breed assortiment"

23 apr. 2017

Gieling: "Prima prijs en zeer snelle levering op website stond zelfs 2 weken wachttijd voor t artikel wat wij wilden ."

23 apr. 2017

Snelle levering

Wij bezorgen uw pakje veilig en snel via PostNL en UPS.
Woont u in het buitenland?
Wij leveren in alle Europese landen, zie hier tarieven voor export binnen de EU

 
top

Veel Gestelde Vragen

Hoe ziet de organisatie van KranenSpecialist.nl er uit?

KranenSpecialist is opgericht in 2004 en is gevestigd in Groningen. Ons assortiment groeit nog jaarlijks samen met onze klantenkring en personeelsbestand. Ons team bestaat nu uit:

  • 2 medewerkers verkoop en helpdesk
  • 1 webdesigner
  • 1 medewerker data entry
Hoe is het geregeld met privacy en beveiliging van gegevens?
  • KranenSpecialist.nl heeft deze privacy verklaring opgesteld om aan te tonen dat wij uw privacy zeer serieus nemen. Het onderstaande zet uiteen hoe wij binnen de website van KranenSpecialist.nl met persoonlijke informatie omgaan. Het betreft hier de volgende website: www.KranenSpecialist.nl
  • Alle gegevens die door KranenSpecialist.nl worden verzameld, zullen strikt vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet worden uitgeleend, verhuurd of verkocht, noch op een of andere manier openbaar worden gemaakt. De informatie die u aan KranenSpecialist.nl geeft, zal met de grootst mogelijke zorg behandeld worden. Het doel van het registreren van persoonsgegevens door KranenSpecialist.nl is het op maat kunnen leveren van diensten en het soepel laten verlopen van transacties.
  • Wij gebruiken uw IP adres voor de verwerking van problemen met onze server en voor de administratie van onze sites. Het IP adres wordt tevens gebruikt om bezoekers te herkennen.
  • Onze registratieformulieren verzoeken de gebruikers ons van zowel persoonlijke als professionele informatie te voorzien.KranenSpecialist.nl gebruikt beveiligingstechnieken om het verlies, verminking of enige andere aantasting van informatie te voorkomen.
  • KranenSpecialist.nl zal naar aanleiding van een verzoek elke geregistreerde bezoeker (en zijn of haar persoonlijke gegevens) uit onze database verwijderen. Indien U nog vragen heeft over deze privacy verklaring of de site van KranenSpecialist.nl dan kunt u contact met opnemen met: KranenSpecialist.nl; Aarhusweg 2-8, 9723 JJ GRONINGEN of info@kranenspecialist.nl
Retourneren van bestelde producten, hoe werkt dat?

Retourneren (zoals bedoeld bij artikel 13, zichttermijn in onze algemene voorwaarden) van artikelen is alleen mogelijk in overleg. Om een artikel retour te kunnen sturen heeft u een retournummer nodig. Dit retournummer zal door 1 van onze helpdesk medewerkers voor u aangemaakt worden. Neemt u hiervoor contact op met de helpdesk via 050-3137137 of stuur een email naar info@kranenspecialist.nl
Retourzendingen die niet voorzien zijn van een retournummer worden geweigerd!

U kunt binnen 14 dagen na verzending een retour nummer aanvragen mits:

  • U de verpakking niet (zichtbaar) geopend heeft
  • Het geen speciale bestelling betreft (wordt aangeven op de site met een oranje vrachtwagentje)
  • Het product niet beschadigd of gebruikt is
  • Het geen product uit de Op=Opruiming betreft
  • U het naar het adres stuurt vermeld op de credit bon, dus NIET NAAR Jacobus Spijkerdreef 260, 2132PZ HOOFDDORP

Hoe kan ik bestellen?

Er zijn 3 manieren om een bestelling bij ons te plaatsen

  1. Allereerst natuurlijk via de website door het gewenste product in uw winkelmandje te deponeren. U kunt er vervolgens voor kiezen om een account aan te maken bij ons (aanbevolen). Door een account aan te maken blijft u op de hoogte van alle wijzigingen omtrent uw orders.
    Het is ook mogelijk om als Gast een bestelling te plaatsen, u maakt dan geen account aan bij ons en uw gegevens worden niet bewaard. Nadeel hiervan is dat u niet kan inloggen en uw status volgen of order inzien, u krijgt wel een email bij een wijziging.

  2. Ten tweede kunt u telefonisch bestellen via onze Helpdesk. Onze medewerkers helpen u graag een juiste keuze te maken. Het wordt aanbevolen om alvorens u via de helpdek een bestelling plaatst een registratie te doen op de website. Hiervoor hoeft u in eerste instantie alleen uw naam, email adres en een gewenst wachtwoord op te geven. Op deze manier kunnen wij uw account aanroepen en eventueel geselecteerde producten toevoegen aan uw winkelwagen zodat u verder zelf de bestelling kunt afronden. Door deze werkwijze voorkomen wij typefouten in email adressen en andere belangrijke gegevens.

  3. Ten derde via de fax bestellen. Veel van onze grotere klanten bestellen via een bestelbon per fax. Geeft u hierbij duidelijk aan om welk artikelnummer het gaat (staat bij elk product aangegeven) Indien u nog niet voorkomt in ons systeem is het van belang dat u een duidelijk briefhoofd en een uittreksel van de kamer van koophandel meestuurt. Onze verkoop medewerkers zullen uw order vervolgens verwerken, u krijgt dan een orderbevestiging per email toegestuurd.

Verzenkosten en levertijd

U betaalt alleen verzend- administratie kosten wanneer;

  • Uw orderbedrag lager is dan € 150,- (verzend- administratie kosten bedragen dan € 3,96 incl. BTW)

  • Wij krijgen naar aanleiding hiervan vaak de vraag : Ik krijg een enveloppe binnen met een postzegel van € 1,76, waarom moet ik hier € 3,96 voor betalen?

    Wij rekenen de € 3,96 incl btw niet alleen voor een postzegel. Eigenlijk is de term verzendkosten niet helemaal correct, het is meer een lage order toeslag die tot € 150 binnen Nederland geldt. Of iemand nu een bestelling plaatst van € 600 of van € 1,15 , de hoeveelheid werk die wij daar van hebben is hetzelfde. Het in boeken van de facturen, inpakken van de bestelling, verwerken van de betaling, op voorraad houden van het product, verpakking materiaal ect. etc. Daarbij komt nog dat sommige producten met een pakket en andere met de post kunnen. We hebben geprobeerd een voor iedereen acceptabele regel hiervoor in te stellen van de € 3,96 tot € 150 ongeacht wat er besteld wordt en hoe wij dat versturen. Wilt u dit niet betalen of vindt u dit onredelijk dan kunt u het product bij ons afhalen in Groningen.

  • U geeft een adres op buiten Nederland, de verzendkosten kunt u dan terugvinden in deze tabel

Wij staan bekend als een bedrijf dat zeer korte levertijden kan realiseren (in veel gevallen 1 tot 2 werkdagen). Dit wordt aangegeven op de website in de volgende statussen:

  • Eigen voorraad (aangegeven met een blauwe vrachtwagen); dit betekent dat het artikel bij ons in het magazijn aanwezig is. Deze status is up-to-date en alle verkopen worden verwerkt van deze voorraad. Wanneer onze eigen voorraad op is zal de status veranderen naar "in bestelling". De levertijd bedraagt 1 werkdag na ontvangst en verwerking van uw betaling.
  • Voorraad bij toeleverancier (aangegeven met een groene vrachtwagen); dit betekent dat het artikel behoort tot het standaard pakket van 1 of meerdere van onze toeleveranciers. Deze status is niet up-to-date en wordt eens per maand bijgewerkt. Het kan dus zijn dat in sommige gevallen het artikel niet direct leverbaar is bij onze toeleverancier. Wij stellen u hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte. U heeft in dit geval het recht de bestelling te annuleren. De levertijd bedraagt 2 werkdagen na ontvangst en verwerking van uw betaling.
  • Speciale bestelling, levertijd .. werkdagen (aangegeven met een oranje vrachtwagen); het artikel is niet bij ons op voorraad en behoort ook niet tot het standaard assortiment van 1 van onze toeleveranciers. Deze status wordt ook meegegeven aan artikelen die een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen. Indien bekend, wordt de verwachte levertijd in werkdagen vermeld op de product detail pagina.
Service en Garantie

Ik heb een probleem met een product dat door KranenSpecialist is geleverd, wat kan ik verwachten?
U heeft, wanneer u een artikel bij ons heeft gekocht, de zekerheid dat wij als merkdealer uw service of garantie aanvraag correct zullen afhandelen. De garantie bepalingen zoals deze door de fabrikant zijn opgesteld zullen door ons gehanteerd worden. Wij vormen hierbij uw aanspreekpunt en zullen alles in het werk stellen een zo goed mogelijke oplossing voor uw probleem te bieden.

Mijn probleem is ontstaan buiten de garantie periode, kan ik nu ook nog een beroep op jullie service doen?
Wij bieden naast het "gewone" assortiment ook een zeer uitgebreid assortiment aan onderdelen. U kunt er dus van op aan dat wij ook na het verstrijken van de garantie termijn u de helpende hand kunnen bieden.

Bezorging

Moet ik thuis zijn op de dag dat KranenSpecialist uitlevert?
Voor een snelle afhandeling is dit natuurlijk wenselijk. Wij versturen echter al onze pakketten via PostNL. Hierdoor is het ook mogelijk uw pakket af te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor wanneer u niet thuis bent. Bij levering van keramisch sanitair of volume transport spreken wij wel een specifieke datum af, een tijdstip afspreken is helaas in geen van de gevallen mogelijk.

Op welke dagen wordt er bezorgd?
Er zijn twee varianten van verzending met ieder hun eigen dagen: Vooruitbetaalde zending via PostNL:
Maandag tot en met Zaterdag

  • Vooruitbetaalde zending met keramisch sanitair of volume transport:
    Maandag tot en met Vrijdag
bottom